Traka Web 

Traka Web to oprogramowanie służące do centralnego zarządzania depozytorami oraz systemami skrytek serii Touch. Zalecane szczególnie, kiedy dysponujemy większą ilością systemów zainstalowanych w różnych miejscach.

Zastosowanie aplikacji Traka Web, poza wygodą zarządzania urządzeniami serii Touch, pozwala na wykorzystanie dodatkowych funkcjonalności, niedostępnych w systemach stand-alone.

 

 

Traka Web umożliwia stały podgląd systemów przez niemal każde urządzenie wyposażone w przeglądarkę internetową, znajdujące się w sieci, np. tablet, notebook czy smartfon. Liczba kluczy, którymi można zarządzać przez Traka Web jest niemal nieograniczona. Głównymi atutami Traka Web są łatwość obsługi, przejrzystość i czytelność interfejsu użytkownika. Komunikacja z Traka Web może zostać zaszyfrowana co zwiększa bezpieczeństwo. 

Traka Logo

 

Zarządzanie przez Traka Web

 

  • Klucze dostępne dla autoryzowanych użytkowników 24/7
  • Automatyczna synchronizacja z depozytorami
  • Pełny audyt pobrań, zwrotów oraz pozostałych czynności w obrębie systemów
  • Centralne zarządzanie wieloma depozytorami jednocześnie
  • Łatwość konfiguracji i obsługi. Przejrzysty i czytelny interfejs

 

 

 

System zarządzania depozytorami kluczy TRAKA WEB do depozytorów serii Touch: Touch L, Touch S oraz Touch M

 

 

Traka Web to oprogramowanie kompatybilne z depozytorami kluczy Touch M, Touch S, Touch L oraz wszystkimi systemami skrytek serii Touch.

Trójwarstwowa architektura systemu czyni go rozwiązaniem niezwykle efektywnym, prostym w działaniu oraz w pełni skalowalnym.

Traka Web to przejrzysty obraz depozytora oraz jego łatwe zarządzanie. Rozbudowane opcje oprogramowania pozwalają na sprawną edycję elementów, użytkowników i uprawnień.

Oprogramowanie Traka Web automatycznie synchronizuje się z depozytorami Touch co umożliwia  podgląd do systemu “na żywo”.

Oprogramowanie Traka Web może być oparte na bazie Oracle jak również Microsoft SQL. Standardowo wyposażone jest w szereg personalizowanych raportów: np. raporty zdarzeń, status elementów, zużycie elementów itp. umożliwiając efektywniejsze zarządzanie zasobami.

 

 

Traka Web może być wyposażone w dodatkowe funkcjonalności, których część nie jest dostępna w systemach typu stand-alone. Są to m.in.:

Rejestracja błędów - Umożliwia zarejestrowanie błędu (usterki, uszkodzenia, problemu) powiązanego z daną pozycją, pozwalając na np. zablokowanie klucza do czasu naprawy. Szczególnie przydatna opcja w zarządzaniu flotą.

Zarządzanie flotą pojazdów - Umożliwia kompleksową kontrolę nad pojazdami, maszynami i innymi urządzeniami wraz z rejestracją przebiegu, stanu paliwa (naładowania) lub położenia.

Rezerwacja elementów - Umożliwia stworzenie rezerwacji elementów wg. określonych kryteriów.

 

Aby dowiedzieć się więcej pobierz kartę katalogową Traka Web